Retur produse

În cazul în care se dorește returnarea produselor din diverse motive, noi vă stăm cu drag la dispoziție.

Conform legii, puteți returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului.

În cazul produselor achiziționate dintr-un magazin Coriolan, aveți la dispoziție 30 zile calendaristice de la data achiziției pentru a schimba produsul cu un altul. Produsul pe care îl schimbați nu trebuie să prezinte urme de uzură/purtare.

În cazul comenzilor internaționale produsele se pot returna în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției înscrisă pe factură sau certificatul de garanție.


Returul bijuteriilor personalizate: Bijuteriile din categoria produselor personalizate nu fac obiectul retururilor. Acestea includ: bijuteriile realizate la comandă, bijuteriile proiectate conform specificațiilor clientului, verighetele la comandă, produsele gravate și numele din aur sau alte produse care nu sunt disponibile în stoc.


Pașii pentru realizarea unui retur

Pentru achizițiile online, vă rugăm să urmați pașii specificați mai jos:

  1. Intrați în contul dumneavoastră și apăsați butonul Solicitare nouă din secțiunea Solicitările mele;
  2. Selectați produsul pe care doriți să îl returnați, motivul returului și modalitatea prin care doriți să rezolvăm solicitarea dumneavoastră. Înregistrați solicitarea dumneavoastră în platformă și așteptați ca aceasta să fie procesată;
  3. După analizarea solicitării dumneavoastră, veți primi o confirmare prin care vi se cere să ne furnizați adresa de unde curierul poate prelua produsul. Solicitarea către firma de curierat se va realiza în mod automat, după ce Făurarii de Fericire acceptă cererea dumneavoastră de retur;
  4. Ambalați produsul returnat în cutia în care l-ați primit, cu toate ambalajele originale și documentele însoțitoare. Produsul nu trebuie să prezinte semne de uzură/purtare.

Pentru o procesare de returnare rapidă, vă rugăm să vă asigurați că ați parcurs toți pașii de mai sus și ați completat câmpurile obligatorii din formularul de solicitare. Ne rezervăm dreptul de a inspecta produsul înainte de a soluționa solicitarea de returnare.

Costurile de transport se calculează în momentul finalizării procedurii de returnare. Pentru retururile din România, transportul standard este inclus. Pentru transporturile non-standard pe teritoriul României (costurile de transport depășesc 25 RON) și în cazul retururilor internaționale, Coriolan va suporta costurile de transport doar dacă obiectul este returnat din cauza unei erori făcute de noi; altfel, costurile sunt suportate de cumpărător și se vor deduce automat din suma de returnat.


Modalități de soluționare a solicitărilor de returnare

În momentul în care creați o solicitare de retur, puteți alege una dintre opțiunile următoare de soluționare:

  1. Înlocuirea produsului : Produsul poate fi înlocuit cu un produs identic dacă acesta este disponibil sau cu un alt produs din oferta Coriolan. În cazul în care prețul produsului ales diferă, se va returna sau plăti diferența de preț;
  2. Modificarea mărimii produsului: Această opțiune este disponibilă doar pentru inelele de logodnă;
  3. Returnarea contravalorii produsului prin transfer bancar: În cazul în care alegeți această opțiune pentru produsele comandate online, vom returna suma de bani pe același card de pe care s-a efectuat plata când s-a plasat comanda. Transferul sumei se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat sau 10 zile lucrătoare în cazul comenzilor internaționale.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați Serviciu Clienți pe e-mail la support@coriolan.ro sau la numărul de telefon +40 (749) 090 555.