Livrare produse

Livrarea națională a comenzii

Livrarea standard a comenzii dumneavoastră pe teritoriul României este gratuită. Prin livrare standard ne referim la livrarea prin curierat rapid care nu depășește suma de 25 RON (TVA și asigurare colet incluse). În cazul în care costurile de transport vor depăși această sumă, atunci vor fi achitate de către client.

Pe teritoriul României puteți opta pentru livrarea cu următoarele companii de curierat: Fan Courier și Nemo Express.


Livrarea internațională a comenzii

Vă punem la dispoziție livrarea internațională a comenzii, însă doar în statele membre ale Uniunii Europene. Livrarea internațională se efectuează prin intermediul firmei de curierat DHL. Costul transportului în acest caz este achitat de către client. Atât valoarea comenzii, cât și costul transportului se vor achita înainte de expedierea coletului (comenzile cu expediere internațională nu pot fi achitate ramburs).

Toate comenzile livrate atât național, cât și internațional, sunt asigurate din momentul predării către firma de curierat și până la momentul livrării către client. Coriolan nu își asumă responsabilitatea pentru coletele pierdute sau furate după livrarea acestora.


Livrarea comenzii într-un magazin Coriolan

Vă punem la dispoziție și opțiunea de a ridica comanda dintr-un magazin Coriolan din România. În cazul comenzilor livrate în magazin, achitarea comenzii se poate face doar cu cardul (online sau direct în magazin).


Anulare sau modificare comandă

Comenzile preluate pe site-ul www.coriolan.ro sunt procesate în maximum o zi lucrătoare din momentul înregistrării acesteia, din acest motiv o modificare sau anulare a comenzii poate fi uneori imposibilă.

Astfel, pentru precomenzi de verighete sau inele de logodnă (bijuterii care sunt create la cerere, nu se găsesc fizic în stoc) nu permitem modificări sau anulări ale comenzilor.

Pentru produsele aflate în stoc, anularea comenzii se poate face doar dacă comanda nu a fost procesată.