Intrebări frecvente

Despre achiziția bijuteriilor Coriolan

  1. Cum pot cumpăra/comanda produse Coriolan?

Bijuteriile Coriolan pot fi comandate utilizând următoarele modalități:

    ⚬ Direct din magazinele Coriolan localizate în București și în Iași.

  1. Cum se poate verifica starea comenzii?

Puteți verifica starea comenzii în panoul de control din contul dumneavoastră. În momentele importante ale comenzii (înregistrare, confirmare, expediere etc.) veți primi e-mailuri de notificare.


Despre produsele Coriolan și comenzile online

  1. Ce conține coletul pe care trebuie să îl primesc?

Coletul pe care îl veți primi trebuie să conțină:

    ⚬ Bijuteria și ambalajul acesteia;
    ⚬ Certificatul și/sau cardul de garanție;
    ⚬ Factura;
    ⚬ Sacoșa Coriolan.


  1. Cum sunt ambalate bijuteriile?

Coriolan alege metoda de ambalare potrivită pentru bijuteria comandată. Ambalarea standard se face în cutii, săculețe sau plicuri speciale pentru bijuterii și este inclusă în preț. Se poate opta pentru o cutie de lux contra cost (pentru inele sau verighete).


  1. Doresc o bijuterie care nu se găsește în portofoliul Coriolan. Este posibil?

Datorită investițiilor în tehnologia de ultimă generație, Făurarii de Fericire pot crea bijuteria pe care v-o doriți până în cele mai mici detalii. Proiectele speciale sunt făurite cu drag de bijutierii Coriolan, create la comandă pe baza discuțiilor cu designerii noștri. Aici puteți descoperi câteva dintre proiecte personalizate realizate de Coriolan.


  1. Aurul alb este placat cu rodiu sau în culoarea lui naturală?

Aurul alb natural are o culoare alb-gălbui și, în cadrul firmei Coriolan, aurul se aliază cu argint zinc și paladiu. Pentru a căpăta acel aspect alb strălucitor se aplică un strat subțire de rodiu. Rodiul este un metal din familia platinei a cărui rezistență depinde de pH-ul pielii dumneavoastră și de modul de viață. Anumite activități accelerează degradarea metalului. Informații complete despre culorile aurului sunt disponibile aici.

  1. Cum se ia mărimea inelului?

Deoarece știm că aflarea mărimii este o adevărată problemă, vă punem la dispoziție trei metode ușoare și rapide de aflare a mărimii:

    Ring Sizer – Aceasta este o bandă cu măsuri pe care o puteți pune în jurul degetului pentru a afla mărimea inelului. Puteți cumpăra un ring sizer Coriolan de pe site-ul nostru;
    Documentul cu măsuri Coriolan – Acest document conține cercuri de diverse măsuri pe care puteți plasa un alt inel al persoanei căreia doriți să îi oferiți inelul de logodnă și astfel puteți afla măsura;
    Metoda lumânării – Plasați un alt inel al persoanei căreia doriți să îi oferiți inelul de logodnă pe o lumânare conică până când acesta lasă o urmă pe lumânare. Trimiteți sau aduceți lumânarea marcată când plasați comanda.

Puteți descoperi mai multe informații despre aceste metode pe blogul nostru.


  1. Se poate modifica mărimea unui inel de logodnă?

Pentru inelele de logodnă din portofoliul Coriolan prima modificare a măsurii este gratuită.


  1. Vreau să comand verighete online, însă nu sunt sigur ca mărimile sunt corecte. Ce fac?

Este important să luați măsura degetului într-un magazin specializat de bijuterii. Totuși, mărimea degetelor poate varia pe parcursul zilei. De asemenea, lățimea, grosimea și profilul verighetei sunt factori importanți care contribuie la o experiență plăcută. De aceea, am creat serviciul Verigheta perfectă care vă oferă posibilitatea de a comanda întâi o pereche de verighete din alamă de o anumită mărime, grosime, lățime și cu un anumit profil. Purtând aceste verighete din alamă pe parcursul a câteva zile vă va ajuta să înțelegeți clar cum vă vor veni verighetele din aur cu aceiași parametri.


  1. Cum pot fi personalizate verighetele?

Fiecare model de verighetă prezintă posibilități de personalizare. Multe dintre verighetele din portofoliul nostru au lățime și grosime variabile, iar unele permit montarea diamantelor. Toate verighetele se pot grava, iar câteva idei de gravare vă propunem pe blogul Coriolan.


  1. Se pot comanda verighete diferite?

Da, vă oferim posibilitatea de a alege modelul de verighetă în funcție de preferințele fiecăruia dintre parteneri.


Despre prețurile și plata produselor Coriolan

  1. Ce include prețul afișat pentru fiecare produs?

Toate prețurile bijuteriilor de pe site-ul Coriolan includ TVA-ul. De asemenea, asigurăm ambalarea standard gratuită.


  1. Care sunt metodele de plată acceptate?

Vă punem la dispoziție următoarele variante de plată pentru comenzile plasate pe site-ul Coriolan:

    Ramburs: Plata se face în numerar la livrarea produselor prin curier. Această metodă poate fi selectată doar pentru comenzile care se vor livra pe teritoriul României.
    Transfer bancar: Plata se face cu ordin de plată la bancă sau prin Internet Banking. Comanda este expediată doar după confirmarea plății. Plata se poate face în RON sau EUR.
    Cu cardul, online, prin intermediul platformei de plăți Stripe : Plata se face online, cu cardul de debit sau cu cardul de credit. Cardurile acceptate sunt Visa, Mastercard și American Express. De asemenea, acceptăm și Apple Pay, Bancontact (Belgia), EPS (Austria), Giropay (Germania), iDeal (Țările de Jos), and Przelewy24 (Polonia). Comanda este expediată doar după confirmarea plății. Plata se poate face în RON sau EUR.

  1. Se poate plăti în rate?

Din păcate, această posibilitate nu mai este valabilă pentru achizițiile din magazinele Coriolan (fizice sau online).


  1. Acceptați aur la schimb?

Da, acceptăm aur la schimb în magazinele Coriolan din București și Iași.


  1. La ce comenzi se percepe avans?

La verighete și bijuterii personalizate se percepe un avans de până la 50%.


Despre livrarea produselor Coriolan

  1. Care sunt modalitățile de livrare ale comenzii?

Livrarea standard: Este disponibilă pe teritoriul României, se face prin serviciul de curierat și este gratuită. În cazul în care costurile de transport depășesc 25 RON (inclusiv asigurarea coletului și TVA-ul), atunci acestea vor fi achitate de către client. Pe teritoriul României puteți opta pentru livrarea cu Fan Courier sau Nemo Express.

Livrare națională cu DHL: Puteți alege ca livrarea comenzii pe teritoriul României să fie efectuată de DHL, dar aceasta nu este o livrare standard și costurile de transport sunt suportate de client.

Livrarea internațională: Comenzile pot fi livrate internațional prin intermediul firmei de curierat DHL, însa doar în zone de TVA UE. Costul transportului în acest caz este achitat de către client. Atât valoarea comenzii, cât și costul transportului se vor achita înainte de expedierea coletului.

Livrarea comenzii într-un magazin Coriolan: Aveți opțiunea să ridicați comanda direct dintr-un magazin Coriolan din România. În cazul comenzilor livrate în magazin, achitarea comenzii se poate face doar cu cardul (online sau direct în magazin).


  1. Sunt asigurate coletele?

Toate coletele livrate atât național cât și internațional, sunt asigurate din momentul predării către firma de curierat și până în momentul livrării la destinatar. Coriolan nu își asumă responsabilitatea pentru coletele pierdute sau furate după expedierea acestora.


  1. Care este termenul de livrare al comenzilor?

În funcție de tipul produsului și disponibilitatea sa, livrarea durează între 3 și 10 zile lucrătoare. În momentul selectării anumitor caracteristici ale produsului, termenul de livrare se modifică automat și îl puteți vizualiza înainte de a face comanda.


Despre returul produselor Coriolan

  1. În cât timp se poate returna un produs?

Livrarea standard: În cazul în care se dorește returnarea unui produs achiziționat de la firma Coriolan, acest lucru este posibil în decurs de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului. Firma Coriolan va face returnarea banilor în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea produsului (pentru produsele livrate în România). Costul returului va fi suportat de către client.

Livrarea internațională: Produsul se poate returna în 30 de zile calendaristice, iar returnarea banilor se va face în maximum 10 zile lucrătoare. Costurile de transport pentru retururi internaționale vor fi suportate de client și se vor deduce automat din suma de returnat.


  1. Există costuri de transport pentru retururi?

Pentru retururile din România, transportul standard este inclus. Pentru transporturile non-standard pe teritoriul României (costurile de transport depășesc 25 RON) și în cazul retururilor internaționale, Coriolan va suporta costurile de transport doar dacă obiectul este returnat din cauza unei erori făcute de noi; altfel, costurile sunt suportate de cumpărător și se vor deduce automat din suma de returnat.


  1. Cum procedez pentru a returna un produs?

Returul se realizează pe baza unei solicitari de retur. Aceasta va fi analizată de către firma Coriolan și dacă va fi acceptată, se va trimite către client același curier ca în cazul expedierii coletului. Curierul va ridica produsul sau clientul va aduce produsul la un punct de colectare al firmei de curierat. Produsul împreună cu factura trebuie returnate în ambalajul original, fără să prezinte urme de purtare, deteriorare sau elemente lipsă. Verighetele și bijuteriile personalizate nu se returnează.

Pentru mai multe informații despre posibilitatea de a returna produsele Coriolan vă invităm să consultați Politica de Retur.


Despre garanție, îngrijire și beneficii

  1. Ce documente însoțesc bijuteriile Coriolan?

Puteti fi sigur de calitatea produselor pe care le achiziționați de la noi datorită garanției duble pe care o oferim. Bijuteriile Coriolan sunt însoțite de două certificate de garanție: unul care atestă titlul aurului (585 sau 750) și unul care atestă caracteristicile pietrelor prețioase montate. Pentru anumite diamante oferim și certificate gemologice eliberate de laboratoare acreditate internațional. Vă recomandăm să consultați informațiile cu privire la garanția Coriolan înainte de a face orice achiziție.


  1. Ce mărci veți descoperi pe bijuteriile Coriolan?

Bijuteriile Coriolan sunt testate și marcate de ANPC cu marca de stat. Poartă marca de responsabilitate a producătorului – ISO2, precum și marca de titlu a aurului (585 sau 750). Bijuteriile sensibile sau mai mici de 1g sunt testate, dar nu sunt marcate, ci doar însoțite de certificatele de garanție.


  1. Ce beneficii post-cumpărare oferiți și cum pot profita de acestea?

Coriolan vă ajută să păstrați farmecul bijuteriilor achiziționate. Beneficiile oferite sunt:

    Curățarea anuală gratuită: Vă oferim serviciile de curățare profesională "Jewelshine cu ultrasunete" și "Steamshine cu abur" completate de o verificare/fixare a pietrelor o dată pe an.
    Înlocuirea gratuită a pietrelor pierdute: Pe perioada celor 2 ani de garanție, vom înlocui gratuit pietrele pierdute până la 0.05 carate (inclusiv). Excepție fac bijuteriile care intră sub incidența unui caz de limitare sau excludere a garanției sau conformității.

Pentru a profita de aceste beneficii, trebuie să activați garanția online în maximum 30 de zile de la data achiziției bijuteriei. Bijuteriile pot fi predate la un magazin Coriolan sau pot fi trimise prin curier. Termenii și condițiile garanției Coriolan sunt la dispoziția dumneavoastră.


  1. Cum mă pot bucura cât mai mult de strălucirea bijuteriilor Coriolan?

Bijuteriile din aur sunt menite să fie alături de dumneavoastră întreaga viață, să creați amintiri alături de ele. Pentru a asigura durabilitatea acestora, vă recomandăm următoarele:

    ⚬ Păstrați bijuteriile din aur în compartimente separate sau în ambalajul Coriolan oferit în momentul cumpărării. Bijuteriile se pot zgâria atunci când vin în contact cu alte bijuterii;
    ⚬ Feriți bijuteriile de lovituri și contactul direct cu alte metale (mânere sau bare);
    ⚬ Nu purtați bijuteriile în timpul activităților fizice solicitante pentru a evita zgârierea suprafețelor finisate.
    ⚬ Nu purtați bijuteriile atunci când faceți baie, spălați vase sau în timpul altor activități similare în care acestea pot veni în contact cu detergenți, produse cosmetice (de exemplu, parfumuri sau spray fixativ) sau produse chimice (de exemplu, solvenți), pentru a evita dezlipirea părților și uzura secțiunilor care conțin alte materiale. Materialele de natură organică (perle, corale, scoici sau sidef) sunt sensibile la produsele cosmetice și petrochimice. Substanțele pot duce la pierderea culorii sau deteriorarea stratului de suprafață;
    ⚬ Nu purtați colierele sau cerceii în timpul somnului pentru a evita deteriorarea acestora;
    ⚬ Bijuteriile nu trebuie expuse sau păstrate în condiții de mediu improprii (umezeală excesivă, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare etc.).